8 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΡΙΟΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ (2015-2023)



Σήμερα γιορτάζω επίσημα τα καλλιτεχνικά μου γενέθλια. Σαν σήμερα, πριν από 8 χρόνια, βγήκε το πρώτο μου βιβλίο κι εγώ μπήκα με τον αυθορμητισμό, αλλά και τη σοβαρότητα ενός παιδιού στο παρκοκρέβατο των εκδόσεων.

Μετά απ' αυτή την αδιάκοπη πορεία 8 χρόνων και 9 βιβλίων, ξέρω πως είναι μια δουλειά που μόνο να παίξεις δεν μπορείς μαζί της. Επειδή όμως ξεκίνησα μικρός, είχα κι έχω την ευλογία να μεγαλώνω μαζί της. Να μεγαλώνω ευγνώμων μέσα στην πειθαρχία της έμπνευσης, τον ανθρωπισμό της τέχνης και την ανιδιοτέλεια της προσφοράς. Να μεγαλώνω την ευθύνη μου απέναντί σας.

Πάντα με τα μάτια χαμηλά και την καρδιά στον ορίζοντα.

Σβήνω, λοιπόν, το κεράκι μου με μια ευχή:

να βρίσκω πάντα τις λέξεις να σας συντροφεύω ακόμα κι όταν με όσα ζούμε ή θα ζήσουμε, δεν υπάρχουν λόγια.

Σας ευχαριστώ για την αγάπη και τον σεβασμό σας,

Μάριος Λεβέντης